Monday, April 25, 2011

SNF Pusingan ke-3 : The Saga Continues

Sorry lambat update blog. Bz dengan tugasan sampingan yang diberikan. Yang tahu tahulah, yang tak tahu takpe duduk diam-diam hahaha (sarcastic sikit bukan selalu)

Pertama sekali aku ingin ucapkan tahniah kepada pihak penganjur kerana berjaya menganjur satu siri acara yang gempak. Dah lama penduduk lembah Kelang tak menyaksikan acara yang dahulunya meriah di Batu Tiga.

Kedua..sudah pasti buat proDRAG Evotec. Dengan sedikit kekalutan ketika menyediakan jentera Honda Civic EK9 dan kelewatan tiba ketika acara sudah bermula. Dua kali bermula dari belakang untuk kategori 1.8 Open. Namun semuanya dibalas dengan kemenangan tempat pertama dan ketiga. Pertama untuk kategori 1.8 Open dan ketiga untuk kategori FF Festival (2.0 Open).

Puas hati aku. Puas hati team proDRAG dan puas hati team EVOTEC.

Oh ya, proDRAG juga menghantar jentera untuk kategori FF Festival. Tidak lain tidak bukan Mr.Adam Yacob. Aku kagum dengan semangat juang dia yang tersangat tinggi. 1 Heat catatan masa `1:24. Heat 2 1:21 dan heat 3 menyebabkan aku terdiam dan kagum, 1:19. Hebat bro. Tapi gambar tak sempat amik la kawan. Next Time aku snap banyak - banyak

Okay lah untuk tatapan umum. Sila tatapi gambar ini.


Untung anak dia, bapak dia racer hahaha



Bajet kacak la tu? Puihhh hahahah..gurau bro

No comments:

Post a Comment