Saturday, August 14, 2010

Activities On Saturday

Salam, ok semalam hari Sabtu aku pergi ke Sunway. Tempat aku mempoyokan diri, buang masa dan macam - macam lagi dengan kereta aku yang entah bila nak laju.

Sampai sana terus mencari makan untuk buka berbuka puasa dengan gang - gang otak mereka yang agak mereng dan tak berapa betul Chino, Sham aka Cross4 dan Bob. Round - round kat bazar Subang. Ok juga la, menggugat iman juga la. Rasa nak borong semua makanan. Fuh...mak aii..

Sampai time makan kita makan. Dah selesai makan, aku memang perhati je satu kereta ini. Kereta idaman zaman - berzaman. Kereta punca aku tengah mengorat Jenna Jameson selamba aku tinggalkan Jenna Jameson kalau nampak kereta ni lalu.


The Mighty Mitsubishi Evolution 6


Evo 6 memang jadi idaman aku le. Gila best. Evo 6 ni tengah buat beberapa modification untuk menaikkan horsepower. Camshaft, management, dan banyak la lagi. Lupa pula nak tanya lebih - lebih. Hey, bila lah boleh pakai.

Then lepas dah puas mencarut, melalut, gelak macam sakai, poyo kaw kaw dan macam - macam lagi. Sampai pula satu barang yang rare. Terlalu rare bagi aku la. Orang lain yang lama dalam motorsport mungkin dah kerap jumpa.

AEM Twin Module


Entah mana Encik Ali proDRAG kita ni dapat barang ni. Geram betul. Fungsi sama macam MSD Disc 2 Plus. Tapi ignition spark dia lagi gangster. Lagi macho dari Vin Diesel. WOI AKU NAK JUGAK LA!! Kata Ali ada lagi 1 benda yang akan sampai bulan depan. WTF!! Takpa sila kumpulkan duit anda.

Ok dah puas - puas merapu kat proDRAG Motorsport. Makan sudah, gelak sudah. Sahur pula kat Nasi Lemak Bangsar. So apa lagi. Balik le.

Okay la tunggu aku rajin lagi. Next time aku update lagi blog ni lagi. See ya

MOTORSPORT FOR LIVE!!

6 comments:

  1. tersgt bro..tak tahan betol aku tgk..

    ReplyDelete
  2. brape market skang? agak2 sesuai x aku bawak TME?

    ReplyDelete
  3. TME ke Evo 6 biase ke...tersgt bro..tgh hari biasa..malam nampak romeo nye..hehe

    kete idaman nombor 1 aku ni..

    market mau 60++ gak nie..tgk pd modifikasi

    ReplyDelete
  4. mmm...klu 60+ bleh dengar gak la...

    ReplyDelete