Monday, September 2, 2013

Susu Punya Lembu Sapi Dapat Nama

Salam.

Dah lama tak update blog aku. Sorry, blog ini ada masalah nak upload image. Dulu meriah dengan image, tapi lepas tukar phone (hehe sorry takde niat nak berlagak), image yang ada terus hilang entah kemana. Nanti aku cari jalan.

Okay, baca tajuk mesti rasa pelik. Pernah atau tidak anda membuat sesuatu perkara dan hasilnya diREMBAT secara kejam oleh orang lain.

Tidak menjadi masalah untuk ilmu atau hasil nukilan kita menjadi tatapan orang ramai. Artikel MIVEC yang aku tulis secara bersusah - payah telah menjadi tatapan puluhan ribu pembaca dan di-post-kan di dalam forum - forum kereta. Berkongsi ilmu atau pendapat dengan orang lain membolehkan dengan harapan minda kita terbuka luas. Nak copy-paste tanpa memberi sebarang kredit kepada blog aku pun tidak menjadi masalah.

Tapi kali ini situasi dia RARE sikit! Dah pakai artikel aku satu hal, siap claim nama aku pon nama dia!!! WHAT THE F*CK!! Helo brader MAT KACAU...perbuatan anda mengaku nama SAYA sebagai MOHD ZAHRIN MOHD ZAHRAN adalah perbuatan paling jijik dan keji sepanjang hidup SAYA. Mengaku BLOG aku sebagai hak kau adalah sesuatu perbuatan jijik dan hina!!


TERIMA KASIH kepada kawan baik aku yang perasan dengan artikel yang DIROGOL dengan tanpa segan - silu. Korang kasi tengok pengakuan yang paling hebat dan kental dalam sejarah TAMADUN MANUSIA..hahaha...

YANG NI KAWAN AKU TANYA..ADAKAH MAT KACAU NI TUAN PUNYA BLOG..DENGAN SELAMBA LEMBU DIA KATA "YUPPP"

DAN KEMUNCAKNYA..MENGAKU NAMA DIA MOHD ZAHRIN...


Helo brader MAT KACAU!! Sudah - sudahlah mengaku pakai nama orang. Aku boleh buat report polis untuk memastikan nama baik aku tidak disalah-guna oleh saudara MAT KACAU!

Buat pembaca - pembaca blog aku yang tak seberapa ini...hati - hati dengan brader MAT KACAU ini. Kalau dia boleh mengaku nama aku sebagai nama dia..apatah lagi bila anda semua berurusan membeli barang dengan brader ini.

Kalau brader MAT KACAU rasa ini blog dia..kalau rasa Mohd Zahrin Mohd Zahran nama dia..jom jumpo den dopan - dopan. Aku nak tau log in untuk blog ini apa!!

Dan lepas ini tidak mustahil blog aku yang tak seberapa ini bakal di HACK...hahaha

MOTORSPORTS FOR LIFE!!

4 comments:

  1. Slm bro... mat kacau yg bro maksudkan tu. Dia ni ke?

    https://m.facebook.com/ujang.sengal.full?__user=100000938905688

    ReplyDelete
  2. Saya diblock dan tak dapat akses ke page beliau. Saya tidak menjadi masalah untuk share artikel saya tulis tapi bila mengaku nama saya sebagai nama beliau satu tindakan yang tidak betol

    ReplyDelete
  3. Saya pon ada prasaan.. ada juga artikel lain yg saya pernah baca sebelum ni di copy dan di share kn dlm fb beliau tanpa sebarang kredit link penulis asal. Bersabarlah bro.. setiap perbuatan ada balasannya.

    ReplyDelete
  4. Mcm saya ckp..tak menjadi masalah kalau x nak bg kredit...tp tlg jgn mengaku nama n blog ni dia punya...terima kasih bro...

    ReplyDelete